Rabu, 3 Februari 2010

Gelaran Dunia


Senator...Datuk...Datin....Doctor...Ir...Tan Sri...macam-macam lagi la yang wujud jawatan kat dunia ni...ntah la aku pon dah mlas nak pikir...sekarang ni still frust sejak tasjil madah ngarut...16 jam 14 minit berlalu masa frust aku...mlas nak bincang kat post nih..huhu

tadi aku bertuah sebab dapat tetamu ke rumah...rumah kwan aku,bukan rumah aku...seorang pakcik dan anak dia yang melawat anak dia ke mesir sekaligus bersiar-siar di bumi syam ni....

aku tak nak la pegi uni malam tadi jumpa seorang makcik yang datang melawat kononnya sebagai deligasi la katanya...ntah la..aku malas nak pegi sebab takde mood n takde "pekdah" la dengar repekan berkalam daripada dia...

aku pi teman tetamu tu ngan Pa'an gi makan...lepak-lepak la kat situ sambil aku tanya arab bila salji (soalan yang aku tanya setiap kali jumpa arab)...dia kata insya;allah nak dekat..lepas ni akan hujan beberapa ari dan tetibe hujan putih..It's Snow!!!!!!!

aku pon pi la hantar diorg balik umah pa'an then gi jumpa budak-budak muktah DQ yang datang tadi..aku tgok muka makcik tu je cam ada la rse-rse..ehehe..mane leh bagitau..bahaya ma...dia pkai tudung kantoi nampak jambul ckit..ntah pape la...anak dia pulak cam pape ntah...macam nak.....geram btol...same je spesis....

Aku sekarang hanya tulis apa yang aku nak tulis...bukan apa yang aku ckap...sebab korang yang akan cakap lepas baca apa yang aku tulis....salam

Tiada ulasan: