Jumaat, 19 Februari 2010

Jemput2 bobby trap

penah aku sebut sebelum ni yang makanan itu senjata...sebab penah aku tengok cter korea perang-perang yang diorang letak julap dalam makanan musuh diorang....dan menang dalam perang tu....

dah lama aku nak wat post ni sebab jemput2 yang makin banyak membawa musibah kepada yang menggoreng...sebab tu ada kawan aku kata goreng gitar lagi selamat...haha...

jemput2 ataupun dikenali sebagai cucur...ala,yang adabi ada wat segera tuh...."kami dah pulang emak wat cucur,mudah saja tambah air..adun sebati goreng dan sedia cucur ****i namanya!" camtu la lagunye...aku xleh letak nama produk sebab kira free promotion..mana boleh camtu..

kawan aku paling latest kena benda ni...habis muka dah x encem....aku penah kena sekali time aku masak suka-suka...lompat-lompat time masak...mana la x meletop itu jemput2....haha

cara penyelesaiannye senang je selepas aku kaji dengan teliti : pastikan jemput2 itu dikacau dengan rata dan kembang betul-betul....dan jangan banyak sangat air...kang senang la dia meletop...haha...

tu je post aku...pasal mee kuning still survey ngan dak2 Irbid

Tiada ulasan: